Watsons terbang tinggi ke udara, tawaran pada Ahli club Watson tebus baucer Air Asia Ride
WATSONS terus terbang tinggi sebagai peruncit utama dalam industri kini kerjasama syarikat penerbangan Kos Rendah terbaik Dunia iaitu Air Asia dalam penjenamaan produk ini.
Inisiatif ini membawa intipati kesihatan dan kecantikan ke udara, melancarkan livery pertama Watsons, penjenamaan dalam penerbangan, membeli-belah dalam penerbangan dan penglibatan dalam penerbangan secara keseluruhan. Usaha inovatif ini menekankan komitmen Watsons terhadap inovasi dan penglibatan pelanggan, menetapkan standard baharu untuk sektor runcit.
Menurut Pengarah Urusan Watsons Malaysia dan Pengarah Eksklusif Serantau Watsons International, Caryn Loh, 30 tahun sudah berlalu semenjak Watsons Malaysia memasuki industri runcit. Sepanjang perjalanan ini, telah mencapai pelbagai kejayaan dan membuktikan mereka sebagai jenama runcit dalam talian dan luar talian (O+O) No. 1 di kalangan pelanggan.
‘’Watsons Malaysia sentiasa menerajui inisiatif kolaboratif, dan tiga dekad ini telah membolehkan kami melonjak dengan inovasi dan kepuasan pelanggan. Kami berbangga untuk mendedahkan pesawat berjenama Watsons untuk meraikan kejayaan ini.
‘’Kami kini mempunyai lebih daripada 700 kedai di seluruh negara, lebih 7.5 juta ahli Watsons Club dengan program kesetiaan yang kukuh dan menawarkan lebih daripada 12,000 produk di kedai dan dalam talian. Matlamat kami adalah untuk menyediakan kemudahan dan nilai, memastikan pengalaman yang lancar untuk pelanggan kami.’’ Katanya semasa sesi pelancaran pagi tadi di Air Asia RedQ.
Watsons juga menawarkan kemudahan membeli-belah dalam talian dan luar talian (O+O), menekankan bahawa pelanggan kini boleh membeli-belah melalui Aplikasi Watsons atau laman web dan menikmati Penghantaran Ekspres, memastikan produk mereka dihantar ke depan pintu dalam masa kurang daripada 2 jam.
Penumpang boleh melihat tawaran ini semasa dalam penerbangan dan dengan mudah mengimbas kod QR. Selepas mendarat, mereka boleh membeli barangan dan menghantarnya ke depan pintu melalui penghantaran ekspres atau klik dan kutip di mana-mana kedai pilihan. Dengan lebih 700 kedai di seluruh negara, kami berhasrat untuk menyediakan kemudahan dan nilai, memastikan pengalaman perjalanan yang lancar untuk pelanggan kami.
Sejajar dengan pendedahan tersebut, Watsons bekerjasama dengan AirAsia untuk menyediakan ahli Watsons Club dengan peraduan Spend & Win. Ahli yang membeli-belah di kedai dan dalam talian boleh bersedia untuk memulakan perjalanan yang luar biasa dengan membelanjakan sekurang-kurangnya RM100 dalam satu resit dan berpeluang memenangi hadiah hebat seperti tiket penerbangan AirAsia, penginapan hotel AirAsia MOVE, mata AirAsia Move dan e-baucar Watsons. Ahli boleh menghantar penyertaan peraduan mereka selepas pembelian di mana-mana kedai Watsons di seluruh negara dan dalam talian sehingga 31 Julai 2024 https://www.watsons.com.my/member-monthlyspecial
Bagi pengembara yang menaiki pesawat berjenama Watsons, AirAsia akan mengaktifkan penglibatan dalam penerbangan pada 30hb setiap bulan untuk memacu pemberian hadiah dan meningkatkan interaksi penumpang. Daripada penjagaan peribadi kepada keperluan penjagaan kulit kepada produk kesihatan, penumpang boleh mengakses pilihan yang dipilih daripada tawaran kesihatan dan kecantikan yang berkualiti tinggi semasa mereka ke destinasi mereka.
Tambahan pula, Watsons dengan sukacitanya menawarkan tawaran dan diskaun eksklusif kepada ahli Watsons Club sepanjang tahun. Ahli Watsons Club boleh menebus baucar AirAsia Rides melalui W Rewards Watsons melalui aplikasi mudah alih Watsons. Begitu juga, pengguna aplikasi AirAsia MOVE boleh menebus e-baucar Watsons untuk pembelian dalam talian dan aplikasi Watsons menggunakan kod promo yang tersedia untuk ditebus pada platform AirAsia MOVE.
Untuk menarik ahli Watsons Club yang gemar melancong, Watsons Asia One Pass menawarkan faedah eksklusif yang direka untuk meningkatkan pengalaman membeli-belah di 10 pasaran di seluruh dunia. Ahli menerima akses keutamaan kepada promosi khas dan pengumpulan mata. Dengan setiap pembelian, mata kelab terkumpul untuk pelanggan membuka lebih banyak diskaun dan ganjaran.
Artikle Berkaitan :>
Watson raikan Hari Raya dengan tema ‘Demensi Raya Paling Unik’